RSS
середа, 11.06.2014

Десь далеко за морями,

за високими горами,

може далі, ніж Тибет

Жив заморський Елфебет.

Та його ми теж вже знаєм,

букви здалеку впізнаєм,

бо учили малюки

і англійську залюбки.

=============

English - абетка всесвітньо відома

і багатьом вона добре знайома.

Має літер 26 -

про кожну радо розповість!

=============

А - красуня оця,

Перша до нас на свято прийшла!

============

У садочку А стояла,

Apple зірвати всіх прохала:

- Arms угору піднімайте,

Тільки гілки не ламайте!

============

Якщо букву В запам'ятаєш,

То з м'ячиком ти ball пограєш.

============

Буква В на bicycle сіла,

наче вітер полетіла -

Щойно bear подзвонив,

Мед поїсти запросив!

===========

Бач, як хвостик на коті,

виглядає буква С.

===========

Crow по вулиці ходила,

Букву С там перестріла:

- Схожа ти на місяць, все ж

І на cheese смачненький теж!

===========

У слові dog є буква,

Знають це англійці всі.

============

Буква D пірнати стала -

Швидко-швидко дна дістала.

Каже їй поважна duck :

- Diving - це не просто так!

===========

He та she в нашій сім'ї

не обійдуться без Е.

===========

Е відвідав здоровань -

Дужий elephant-вухань.

Для неї easel він зібрав

Та edelweiss намалював.

===========

Буква F як frog стрибає,

Ще й і flowers полюбляє!

===========

Frog гостинно F приймала,

Пирогами пригощала.

Fly до них у шибку билась:

- В - в - вибачайте, з - з -запізнилась!

===========

Попрощатись допоможе буква G.

Йдеш додому - їй goodbye скажи.

===========

Helicopter мій літає,

Міцно H штурвал тримає:

- Ко-ко-ко! Hen гомонить, -

Надто високо летить!

==========

Про себе допоможе сказати буква I ,

і як її писати - дивись, не забувай!

==========

З шафи iron I дістала -

Прасувати речі стала:

Брюки, светр, а за ним

Несподівано ... ice cream!

==========

Скачуть вище всіх дітей

наша Jane  і буква J.

==========

В інтернеті - J це знає -

Чого тільки не буває:

Як із вишень jam зробити;

Jacket де і з чим носити.

==========

Буква К нам може знадобитись,

якщо kitten ми захочем молока налити.

==========

Міцно нитку К тримала,

Kite у небо запускала.

Kid стрибало по траві:

- Дай погратись і мені!

==========

Допоможіть усім to spell

нашу чудову букву L.

==========

L яскраву lamp вмикала,

Дітлахам журнал читала.

Ladybird тут прилетіло

І читати поруч сіло.

===========

Вчились ми писати,

ще й англійською рахувати!

Song "1 - 10"

===========

З Міккі Маусом гадаєм,

букву М запамятаєм!

==========

Milk нам mommy налила,

На сніданок M звала:

- Ти сідай за стіл мерщій,

Молочко смачненьке пий!

==========

Буква N нам всім відома,

Night - нас огорнула втома.

==========

N чудово вишиває -

Її праця не лякає:

Needle з ниткою дістане -

Вся у квітах napkin стане.

==========

Після N йде буква О,

яка заперечує нам знов.

==========

На концерті О була -

В перший ряд квиток взяла.

Orchestra на сцені грав -

Ostrich крилами махав.

==========

Pen і pencil на столі помістила буква Р.

==========

Panda так старається -

Та puzzle не складається!

P допомагати стала,

Ту картинку миттю склала.

==========

До вподоби королю

королеваQuenn і Q .

==========

Q із queen затанцювала

Так,що дітвора аплодувала!

Поруч squirrel ось стрибала,

Такт ритмічно відбивала.

==========

У словах сховалась R ,

схованки - цікава гра.

==========

Буква R про radish дбала,

Землю рясно поливала.

Robot їй допомагав -

Весь бур'ян повиривав.

===========

Найпрекрасніша з принцес,

перед вами буква S!

===========

S казала якось: -Seal ,

Немає більше моїх сил!

Досить цілий день лежати -

Час у school вже вирушати!

============

This та that без букви T

будуть зовсім вже не ті.

============

Teddy-bear поспішав,

В taxi з торбами сідав:

- Т, потрібно вже рушати,

час нам діток годувати!

============

It's for you! - сказала буква U ,

щоб привернути увагу твою.

============

Uncle Петро під дощем крокував,

Над головою umbrella тримав.

Раптом почув, як крикнула U :

- Стій! Ти від дощу мене швидше закрий!

============

Літера ця скаже YES,

Якзо після неї стануть E  та S.

============

Буква Y на лаву сіла,

З апетитом youghurt зїла.

По двору Тарас ходив

І в руці yo-yo крутив.

=============

Ще раз глянемо на всіх!

Ой, кого бракує?

- Звичайно, букви Z !

=============

Говорила zebra всім:

- Zoo- найкращий в світі дім!

Z погодилась: - Отож!

Тут жила б і я також!

============

Song "ABC"

субота, 15.03.2014

Кожна дитина має свій неповторний дар, який потрібно помітити, віднайти, відшліфувати, і тоді він засяє, заіскриться як найкоштовніший діамант!

вівторок, 03.07.2012
  • Заохочувати учнів до самопізнання;
  • прививати інтерес до вивчення англійської мови

Сценарій позакласного заходу "Golden autumn"

Ведуча: Good afternoon!Good afternoon, dear children and our guests! We begin our holiday “Golden autumn”. We shall divide our programme into three parts:

1 – What can we eat in autumn?

2 – What can we do in autumn?

3 – What can we wear in autumn?

 

So, what can we eat in autumn? The pupils of the second form will tell us about it.

 

P1 –  This is the season

         When days are cool

         When we eat apples

         And go to school.

 

P2 -   I’m an apple. I’m round. I’m green or red. I’m very useful.

 

P3 -   I’m a potato. I’m oval or round. I’m brown.

 

P4 -   I’m grapes. I’m white and blue. I’m sweet.

 

P5 -  I’m a nut. I’m small. I am brown. I am very useful.

P6 -  I’m a pumpkin. I’m big and round. I am yellow.

 

P7 -  I’m a mushroom. I am big or small. I am brown.

 

P8 -  I’m a melon. I am round. I am sweet and yellow.

 

Ведуча: Very good, children. But,look, we have very beautiful flowers here too. Let’s listen to them.

 

P9 – Red and yellow

        White and blue

        The best flowers

         Are just for you.

 

P10 – Flowers here,

          Flowers there.

          Flowers growing everywhere.

Thank you, flowers! And now we shall hear a very nice song «What is your name?».

What is your name?

My name is Harry.

What is your name?

My name is Mary.

What is your name?

My name is Nick.

What is your name?

My name is Vic.

Hello, Vic!

Hello, Mary!

Hello, Nick!

Hello, Harry!

 

Ведуча: Thank you, children! Well done! And now the pupils of the third form will tell us what the like to do in autumn.

 

P1 – It’s autumn now. It’s November. Autumn is a beautiful season. Autumn is a golden season. I like to go for a walk in autumn. I see many mushrooms in the forest.

 

P2 – Autumn is a tasty season. I see many vegetables and many leaves on the trees. They are

yellow, red, brown and green.

 

Ведуча: Let’s listen to our beautiful leaves!

  

L1 – I like autumn. I like to fall on the ground softly.

 

L2 – I like autumn. I like to sing my autumn songs.

 

L3 – I like autumn. I like to dance with my friends in the air.

 

L4 – I like autumn. I like to fly and play with children, men and women.

 

L5 – I like autumn. I like to listen to people talking.

 

Ведуча: Thank you, leaves. Now listen to our pupils and look at their beautiful pictures. Please.

 

P3 – I like to collect leaves and chestnuts in autumn. I do beautiful bouquets.

 

P4 – I like to walk in the parks in autumn.

 

P5 – I like to go for a walk in the forest and pick up mushrooms.

 

P6 – I like to have a rest in the wood and to fish.

 

P7 – I like to harvest in autumn. Usually I collect

 apples.

P8 – I like to play football on the sport-ground.

 

P9 – I like to go for a walk and enjoy the autumn nature.

Ведуча: And now the song «Let us sing together» sounds for you.

Let us sing together

One and all a joyous song.

Let us si-ng to-ge-ther

One and all a joyous song.

 

Let us sing again and again

Let us sing again and again

Let us sing again and again

One and all a joyous song!

 

Ведуча: Thank you very much, children. It’s a pity, but the final part of our holiday begins. So, what can we wear in autumn? The pupils of the fourth form will tell us.

 

P1 -   Now you can see a beautiful comfortable jacket. It is black. Look at these black trousers and shoes. Also you can see a modern cap. It is yellow.

 

P2 – I like my jacket

        And I like my skirt

        But I don’t like my hat

        And I don’t like my shirt.

 

P3 – I like my jumper,

        I like my trousers too.

        But I don’t like my socks

        And I don’t like my new shoes.

Ведуча: Autumn is a beautiful season. There are a lot of poems about it. We shall hear some of them now.

 

 

P4 – What a rainy season!

         The sky is dark and grey.

         It’s windy and it’s drizzling

         So, we can’t walk away!

 

P5 – Warm September brings us school,

         Days are shorter, nights are cool.

         Fresh October brings much fruit,

         Then to gather them is good.

         Red November brings us joy,

         Fun for every girl and boy.

 

P6 –  Autumn is the season

         When apples are sweet

         It is the season

         When school friends meet,

         When noisy and gay,

         And browned by the sun,

         With their books and bags,

          To school children run.

Ведуча: Thank you for your beautiful poems. And now our pupils would like to sing you a quiet, lyrical song “Autumn leaves”.

                           “Autumn leaves”

 

1) Autumn leaves are a-falling

Red and yellow and brown,

Autumn leaves are a-falling

See them fluttering down.

 

2) Autumn leaves from the tree-tops

Flutter down to the ground,

When the wind blows his trumpet

See them whirling around.

 

3) Autumn leaves when they’re tired

Settle down in a heap,

At the foot of the old tree

Soon they’ll all fall asleep.

 

Beдуча: Thank you, it was great! At our English lessons we not only read, write, translate and speak English but also we like to read many fairy tales in English. As autumn is a very rich season and people harvest and have a lot of work to do with the crops we decided to act a very popular tale. And now look what wonderful actors we are! Let’s watch a very famous Ukrainian Fairy-tale “The turnip”.

 

   Українська народна казка «The turnip»

 

Дійові особи:

Grandpa

Granny

Granddaughter

Little dog

Little cat

Mouse

The turnip

Хід сценки

Grandpa: Oh, what a big turnip we have in our kitchen garden. I want to pull it up. 1,2,3! It’s too big for me. Granny, come here! Help me, please!

Granny: All right, grandpa. I’m coming.

Grandpa and Granny: 1,2,3!1,2,3! No result! Oh, it’s too big for us!

Granny: Granddaughter, help us, please!

Granddaughter: All right, granny! I’m coming!

Grandpa, granny and granddaughter: 1,2,3! 1,2,3! No result! Oh, it’s too big for us!

Granddaughter: Doggy, doggy! Help us, please!

Doggy: All right, I’m coming!

Grandpa, Granny, Granddaughter and Doggy: 1,2,3! 1,2,3! 1,2,3! No result, it’s too big for us!

Doggy: Pussycat, help us, please!

Pussycat: All right, Doggy! I’m coming!

Grandpa, Granny, Granddaughter, Doggy and

Pussy: 1,2,3! 1,2,3! 1,2,3! No result! It’s too big for us!

Pussy: Mouse, Mouse! Help us, please!

Mouse: All right, Pussycat! I’m coming!

Grandpa, Granny, Granddaughter, Doggy, Pussy and Mouse: 1,2,3! 1,2,3! 1,2,3! (Падають)

The Turnip: Here I am!

Grandpa, Granny, Granddaughter, Doggy, Pussy and Mouse: Oh! What a big turnip we have!

 

 

 

 

Ведуча: Thank you for your beautiful acting! It was very funny! You are real actors! But except a nice fairy-tale and poems the pupils will sing a funny and the most popular children’s song “If you happy”.

 

“If you happy”

 

If you happy and you know it

Clap your hands!(clap! clap!) – 2

If you happy and you know it

Then your face will truly show it,

If you happy and you know it

Clap your hands!(clap! clap!)

 

If you happy and you know it

Stomp your feet!(stomp! stomp!) – 2

If you happy and you know it

Then your face will truly show it

If you happy and you know it

Stomp your feet!(stomp! stomp!)

 

If you happy and you know it

Shout “Hurray!”(Hurray!) – 2

If you happy and you know it

Then your face will truly show it

If you happy and you know it

Shout “Hurray!”(Hurray!)

 

If you happy and you know it

Do all three!(clap! clap! stomp! stomp! hurray!) – 2

If you happy and you know it

Then your face will truly show it

If you happy and you know it

Do all three!( clap! clap! stomp! stomp! hurray!).

 

Ведуча: Thank you, children! It was amasing! Our holiday is over! Thank you for your attention! Good bye! До побачення!

 

 

2 клас

 

Читання

Рівні:

вищий

достатній

середній

початковий

Оцінки:

12 11 10

9    8     7

6    5   4

  3     2     1

Кількість:

 -   3   2

2    3     1

2    2   1

  -      -      -

% Якість:

   31 %

   38 %

   31 %

    0 %

 

Письмо

Рівні:

вищий

достатній

середній

початковий

Оцінки:

12  11 10

9    8    7

6     5    4

  3     2     1

Кількість:

 -    5    -      

3    2    1 

4     1    -

  -      -      -

% Якість:

   31 %

   38 %

   31 %

   0 %

 

Говоріння

Рівні:

вищий

достатній

середній

початковий

Оцінки:

12  11 10

9    8    7

6     5    4

 3     2       1

Кількість:

 -    5   2

2    3    2

2     -     -

 -      -        -

% Якість:

   44 %

   44 %

   12 %

   0 %

 

Аудіювання

Рівні:

вищий

достатній

середній

початковий

Оцінки:

12  11 10

9    8    7

6     5    4

 3     2      1

Кількість:

 -    6   2

3    2    -

2     1    -

 -      -      -

%Якість:

   50 %

   31 %

   19 %

   0 %

 

   В 2 класі навчається 16 учнів. З них майже 70 % учнів добре засвоюють матеріал, передбачений програмою.

   Найбільш вищих результатів мовленнєвої компетенції учні досягли з говоріння. Учням подобається обмінюватися репліками, узагальнювати, робити висновки на рівні мікродіалогу.

   Проблемою в даному класі вважаю несистематичну підготовку учнів до уроку щодо читання та письма. П’ятьом учням важко дається засвоювати слова, так як вони погано засвоїли англійський алфавіт. Тому в подальшому на уроках планую застосовувати такі форми і методи навчання, які б сприяли підвищенню навичок читання та покращення каліграфічного письма, обов’язково здійснюючи при цьому індивідуальний та диференційований підхід.

   Щоб заохочувати учнів до вивчення англійської мови часто проводжу різні конкурси, ігри та вікторини.

3 клас  

 

Читання

Рівні:

вищий

достатній

середній

початковий

Оцінки:

12 11 10

9    8     7

6    5   4

  3     2     1

Кількість:

 -   2   8

3    3     -

5    3   1

  -      -     -

% Якість:

   40 %

   24 %

   36 %

   0 %

 

Письмо

Рівні:

вищий

достатній

середній

початковий

Оцінки:

12  11 10

9    8    7

6     5    4

  3     2     1

Кількість:

 -    5   3

4    2    3

2     3    3

  -      -     -

% Якість:

   32 %

   36 %

   32 %

   0 %

 

Говоріння

Рівні:

вищий

достатній

середній

початковий

Оцінки:

12  11 10

9    8    7

6     5    4

 3     2       1

Кількість:

 -    4    5

5    3    2

3     2    1

 -      -       -

% Якість:

   36 %

   40 %

   24 %

   0 %

 

Аудіювання

Рівні:

вищий

достатній

середній

початковий

Оцінки:

12  11 10

9    8    7

6     5    4

 3     2      1

Кількість:

 4    2   3

6    3    1

4     1    1

 -      -      -

%Якість:

   36 %

   40 %

   24 %

   0 %

    В 3 класі навчаються 25 учнів. Учні даного класу добре засвоюють навчальний матеріал, передбачений програмою.

    Добре сформовано навички читання і письма. Учні старанно готуються до уроків, виявляють інтерес до вивчення англійської мови. До вподоби учням аудіювання та діалогічне мовлення за рахунок багаторазового вживання вивчених мовленнєвих структур.

   Однак є і проблеми з читанням, так як із-за пропусків, пов’язаних із хворобою, деякі учні не мали можливості добре засвоїти навчальний матеріал. Тому, щоб підвищити якість навчання даних школярів здійснюю індивідуальний підхід, використовуючи різноманітні форми і методи навчання.

   Щоб заохотити учнів вивчати англійську мову на багатьох уроках застосовую новітні технології, роботу з проектором, де зібрані граматичні матеріали, вивчені лексичні одиниці та фотоілюстрації теми, яка вивчається. Також діти отримують задоволення від прослуховування  казок, віршів та пісень англійською мовою на CD- програвачі, що теж грає значну роль в розвитку їх комунікативних здібностей.  

4 клас

 

Читання

Рівні:

вищий

достатній

середній

початковий

Оцінки:

12 11 10

9    8     7

6    5   4

  3     2     1

Кількість:

 3   2    5

4    2     1

1    1    -

  -      -     -

% Якість:

   53 %

   37 %

   10 %

   0%

 

Письмо

Рівні:

вищий

достатній

середній

початковий

Оцінки:

12  11 10

9    8    7

6     5    4

  3     2     1

Кількість:

 -    4   4

3    1    -

4     2    1

  -      -      -

% Якість:

   42 %

  21 %

   37 %

   0 %

 

Говоріння

Рівні:

вищий

достатній

середній

початковий

Оцінки:

12  11 10

9    8    7

6     5    4

 3     2       1

Кількість:

 3    2   7

3    2    2

-     1      -

 -      -       -

% Якість:

   58 %

   37 %

   5 %

   0 %

 

Аудіювання

Рівні:

вищий

достатній

середній

початковий

Оцінки:

12  11 10

9    8    7

6     5    4

 3     2      1

Кількість:

4     1   6

2    2    2

1     1     - 

 -      -      -

%Якість:

   58 %

   32 %

   10%

   0 %

    В 4 класі є 19 учнів. Учні цього класу чудово засвоюють навчальний матеріал (70 %) по всім видам мовленнєвої компетенції.

   До вподоби учням діалогічне мовлення. На протязі уроку вони спілкуються один з одним, застосовуючи вивчені розмовні структури та вирази. Використовуючи сучасні технології, розвиваю в учнів фонетичний слух та правильну артикуляцію. Школярі люблять рольові ігри, що дає їм змогу відчувати себе героєм тої чи іншої ситуації. Позитивним є й інтерес учнів до життя та традиції людей в англомовних країнах.

   Щоб підтримати бажання учнів і надалі засвоювати матеріал на високому рівні, на багатьох уроках застосовую новітні технології, роботу з проектором, матеріал якого містить граматику, лексичні одиниці та ілюстрації до розділу, який вивчається.

Аудіювання 3-4 клас

 

Test 1

                                Sasha’s parrot

  Poll is a nice green parrot. He lives in Kyiv with Sasha and his parents. Poll likes to talk very much. When he hears a knock at at the door, he asks,” Who is there?”.

  Poll likes when boys and girls come to Sasha’s house.

  When he sees them he usually says “How do you do?”.

“How do you do, friends?”. Sasha’s friends like to answer him. They say “ How do you do, Poll?”. Poll likes to see Sasha at home, he says “Where is Sasha? Where is Sasha?”. When Sasha gets up in the morning Poll says,” Wash your hands! Wash your hands!”.

  When Sasha comes home from school Poll says, “ Do your lessons! Do your lessons!”. When Poll sees Sasha with a ball in his hands he says, “Again football! Again football!”.

 

Tasks:

 

1.Where does the parrot live?

a) in Kyiv

b) in Odessa

c) in London

2. What does the parrot like to do?

a) to fly

b) to jump

c) to talk

3. What does the parrot say to Sasha’s friends when they come to him?

a) “Hooray!”

b) “All right!”

c) “How do you do?”

4. Whom does the parrot like to see at home?

a) Sasha

b) his parents

c) the dog

5. When does the parrot say “Wash you hands! Wash your hands!”

a) in the morning

b) after dinner

c) after school

6. Who says to Sasha “Do your lessons!”

a) a mother

b) a granny

c) a parrot

7. What does the parrot say when he sees Sasha with a ball in his hands?

a) “Good game!”

b) “Again football!”

c) “Play football!”

 

Test 2

Harry’s questions

  Harry was six. He had a very bad toothache. He could not eat, he could not play, he could not sleep at night. Harry’s father took him to the dentist. The dentist pulled out three of Harry’s teeth.

  After that Harry cried and said “Oh, how shall I eat now?”. But the dentist said “Don’t cry, little boy! Your teeth will grow again”. “Will they grow for dinner?” asked Harry in tears.

 

Tasks:

1. Harry was ten.

2. He had a very bad toothache.

3. He could not eat, sleep and play.

4. Harry’s father took him to the zoo.

5. The dentist pulled out 4 teeth.

6. The dentist said, “Don’t cry, a little boy! I’ll put you false teeth”.

 

Test 3

At the table

  Every morning Mike, Pete, Ann and Jack get up at seven o’clock. They make their beds. Then they wash and dress. At 8 o’clock in the morning they sit at the table and have breakfast.

  At breakfast they have bread and butter and cheese or they eat eggs. Then they drink tea, milk or juice. Mike and Ann like tea. Pete doesn’t like tea. He likes milk. Jack drinks juice in the morning.

Tasks:

  1. The children get up at 8 o’clock.
  2. The children’s mother makes their beds.
  3. They have breakfast at 8 o’clock.
  4. They usually have porridge and coffee.
  5. Mike and Ann like tea.
  6. Pete likes tea too.
  7. Pete likes milk.
  8. Jack drinks coffee in the morning.

Test4

Tom’s pet

  Tom has a nice pet. It is a cock. In the morning the cock begins to grow. He says “Cook-a-doodle-do!”. He wants to say “Get up, Tom! It is time to go to school!”. In the evening the cock crows too. He says “It is time to go to bed, Tom!”. Tom likes his cock. Tom’s friend likes the cock too. They come to Tom and bring some bread for the cock.

 

Tasks:

I. In the morning      вставати

      To go to bed          іти до школи

      To like                   вранці

      To get up               йти спати

      To go to school     подобатися

   II. 1. What is the boy’s name?

       2. Does he have a pet?

       3. What animal is it?

       4. When does it begins to crow?

       5. What does the cock want to say in the evening?

       6. Do Tom’s friends like the cock?

   III. 1. The boy’s name is Tim.

         2. He has a pet.

         3. It is a cat.

         4. The cock doesn’t crow.

         5. The cock begins to crow in the morning.

         6. Tom doesn’t go to school.

         7. Tom’s friends don’t like the cock.

                                                                                                   Food Quiz

Test 1

1. Which food is purple or green?

a) apple     b) broccoli     c) lemon        d) grapes

2. Which food is red, yellow or green?

a) apple     b) carrot         c) grapes       d) cherry

3. Which food may be eaten for snack or dessert?

a) broccoli  b) lemon       c) bacon       d) pie

4. Which food is sour?

a) bacon     b) lemon        c) cookie     d) potato chip

5. Which food does not belong to the same food group?

a) cookie    b) chocolate   c) tomato    d) ice – cream

6. Which food is long and yellow?

a) banana    b) carrot         c) orange    d) cucumber

7. “Cola” is a ______

a) hotdog    b) drink          c) hamburger  d) cheese

Test 2

Fill in some or any:

  1. There is _____ milk in the fridge.
  2. There aren’t ______ zebras at the zoo.
  3. Are there _____ sausages oh the plate?
  4. I have got _____ pencils in my bag.
  5. My sister hasn’t got _____ apples.
  6. There is ______ juice in the glass.
  7. I have ______ bars of chocolate.
  8. We haven’t got _____ hamburgers for lunch.
  9. Do you want _____  apples.
  10.  Bob has ______ cans of cola.

Самостійна робота

3 form

II semester

 

  1. 1.   Склади речення за таблицею: 

I                                          read a book.

We                      shall        speak English.     

Our teacher         will         play in the yard.

My sister                            be on duty.

They                                   clean the classroom.

  1. 2.   Переклади речення на англійську мову: 

1)    Я буду грати теніс завтра.

2)    Діти не читатимуть книгу наступного тижня.

3)    Що вона буде їсти завтра?

4)    Ми не будемо стрибати завтра.

  1. 3.   Переклади речення на українську мову:

   1)What will you do next Sunday?

2The boys will not run in the park tomorrow.

3)I shall speak English next year.

4)My brother won’t play football tomorrow.

  1. 4.   Переклади слова на англійську мову:

 Знати –

 Завтра –

 Мені здається –

 Бути черговим –

 У чому річ? –

 Відсутній –

 Присутній –

 

 

 

 

 

 

Про навчальні можливості гри відомо давно. Використовуючи її ,як засіб навчання, відомі педагоги стверджували, що в ній закладені великі потенційні можливості. Ігрові форми роботи на уроці активізують діяльність учнів, дають змогу виявити розумові та творчі здібності дітей. На уроці я маю справу з навчальними іграми, що на відміну від розважальних, мають специфічну методичну мету,яку я завжди чітко собі уявляю. Сам факт, що гра пробуджує інтерес і активність дітей, дає їм можливість проявити себе в цікавій для них діяльності, сприяє більш швидкому і надійному запам’ятовуванню іншомовних слів та речень, особливо, якщо знання цього матеріалу є обов’язковою умовою активної участі, а в окремих випадках – обов’язковою умовою виграшу. В своїй діяльності використовую: Фонетичні ігри Лексичні ігри Граматичні ігри Ігри для розвитку усного мовлення Ігри для розвитку читання Ігри для розвитку навичок аудіювання Ігри для розвитку навичок письма

 Пропоную розглянути конкретніше кожен тип ігор.

Лексичні ігри

 

        Ці ігри мають такі цілі:

    тренувати учнів у використанні лексики в ситуаціях, які наближені до природних обставин;

    активізувати мовно-розумову діяльність учнів;

    розвивати мовну реакцію учнів;

    ознайомити учнів із сполученням слів.

      Ось приклади деяких лексичних ігор, які я часто використовую на своїх уроках.

1)   «Кольори» («Colours»)

 На дошці написані назви кольорів. Учні добирають якомога більше слів, пов’язаних з певним кольором. Наприклад:

Black: coffee, tea, shoes, coal.

White: snow, snowball, sugar, teeth, ice-cream, bears.

Green: leaves, grass, cucumbers, fir-trees, snakes, crocodiles, frogs.

Yellow: lemons, chickens, gold, sun, corn, sunflower.

Blue: sky, sea, flowers, pens.

Red: blood, tomatoes, cherries.

Brown: chocolate, bears, hair.

Pink: dresses, pigs, pencils.

Grey: mice, wolves, rats, dust.

Orange: oranges, carrots, pumpkins.

 

2)   «Пантоміма» («Pantomime»)

Учнів об’єднуються у дві команди. Капітани отримують картки зі словами теми, яка вивчається. Вони повинні жестами та мімікою зобразити слово, а команда – відгадати та промовити його англійською мовою. Якщо команда не впоралася із завданням, то шанс отримує команда-суперниця. Для спрощення гри слова доцільно добирати за темами,наприклад:

Професії – milkmaid, doctor, bus driver, fire fighter soldier, cook, model, teacher, pilot, singer, waiter etc.

Тварини – rabbit, monkey, lion, crocodile, pig, horse, dog, kitten, tiger, elephant, snake, cock, fish etc.

Дії – playing football, riding a horse, catching a fish, feeding a cat, going to bed, watching a movie, eating a hamburger, washing a car etc.

3)   «Гра в антоніми» («Game with antonyms») 

     По класу швидко передають м’яч чи м’яку іграшку. Вчитель промовляє слово і каже «Стоп!». Учень, у чиїх руках у той момент є іграшка, називає антонім до слова. За правильну відповідь гравець отримує бал. Гра триває. Перемагає гравець, який набрав найбільше балів.

Наприклад: hot –cold, light – dark, up – down, high – low, strong – weak, old – young, friend – enemy, open – close etc.

 

4)   «Піраміда» («Pyramid»)

     Учитель записує будь-яку літеру. Учні під нею пишуть слова, які починаються з цієї літери. У кожному наступному слові має бути на одну літеру більше. Наприклад:

H

ha

hen

head

heart

humour

husband

hospital

happiness

     На утворення «піраміди» відводиться 4-5 хвилин. Перемагає той, хто правильно складе найбільшу піраміду.

 5)   «М’яч - м’яч» («Ball - ball»)

     Учитель по черзі кидає м’яч кожному учневі, говорячи слова на українській мові. Учні повинні правильно перекласти слова на англійську мову. Перемагає той, хто правильно перекладе всі слова.

    Лексичні ігри можна активно використовувати протягом усього початкового курсу навчання англійської мови, оскільки постійно присутні потреби в поповненні словникового запасу учнів, а також забезпечення його тривалого «життя» у пам’яті дитини. А без засвоєння необхідного лексичного мінімуму процес навчання, читання та письма буде суто механічним і нудним. Використовуючи ці ігри для навчання й під час навчання, отримаємо такі результати:

ü Дитина швидко й легко засвоїть лексичний мінімум обсягом до 500 – 800 лексичних одиниць;

ü Розвине навички подальшого самостійного поповнення свого словникового запасу;

ü Звикне до вигляду літер англійського алфавіту;

ü Здобуде перші навички англійської вимови;

ü Засвоїть найпростіші граматичні структури

 

 

Граматичні ігри

 

    Їх мета:

    навчити учнів користуванню мовних зразків, які містять граматичні труднощі;

    створити природну ситуацію для використання даного мовленнєвого зразка;

    розвивати мовну активність та самостійність школярів.

 

Дуже часто використовую такі граматичні ігри:

 

1)   «Хто уважніший?» («Who is the most attentive?»)

     Учитель заздалегідь готує дві картки: одну зі знаком «+», іншу зі знаком « - ». Учитель називає число і показує одну картку. Якщо це «+», то учень повинен назвати наступне число, якщо ж це « - » - то попереднє.

     Або є інший варіант цієї гри. Учитель об’єднує учнів у дві команди. На дошці англійською мовою у два стовпчики написані числівники. Учитель промовляє їх українською мовою, а учні на дошці викреслюють названі числівники.

 

2)   «Хрестики - нулики» («Tic-tac-toe»)

Учитель об’єднує учнів у дві команди, які обирають, чим гратимуть – хрестиками (Х) чи нуликами (О). На дошці намальовано поле гри (3х3), де у кожній клітинці написане слово чи певна граматична тема. Команди по черзі обирають ту чи іншу клітинку і виконують завдання ( наприклад, перекласти українською, скласти речення на задану тему чи з даним словом). Якщо завдання виконане правильно, команда ставить у клітинці свою позначку ( Х чи О), якщо неправильно, то свою позначку ставить команда-суперник. Якщо команда поставила три позначки, що утворюють вертикальну, горизонтальну лінію чи діагональ, вона перемагає.

 

3)   «Веселі прислівники» («Happy adverbs»)

Учитель ділить дошку на дві частини. На одній частині пише дієслова, а на другій – прислівники. На обох частинах повинна бути однакова кількість слів. Учитель об’єднує учнів у дві команди. Кожна команда вибирає назву команді-суперниці. Команди по черзі утворюють вислів з дієслова та прислівника та відтворюють його. Наприкінці гри визначають найкращого актора, який отримує приз.

 

Фонетичні ігри

 

     Ці ігри мають такі цілі:

    тренувати учнів у вимові англійських звуків;

    навчити учнів голосно і виразно читати вірші;

    розучити вірші з метою їх відтворення за ролями.

   При навчанні англійській мові на початковому етапі приділяється дуже велика увага правильній вимові звуків. Навчальна мета гри полягає в тому, щоб діти вимовляли й дізнавалися необхідні звуки, не думаючи при цьому, роблячи це автоматично. Тому на уроках доцільно використовувати наступні ігри.

1)   «Зіпсований телефон» («A broken telephone»)

Учитель об’єднує клас у 2 команди, члени яких утворюють коло. Учитель дає першим членам команд картки з написаними на них скоромовками.

Наприклад:

  • A black fat cat sat on a mat and ate a fat rat.
  • Wealth is nothing without health.
  • A black bug bit a big black bear.
  • Six silver swans swam silently seawards.

 

2)   «Чарівна яблунька» («A magic apple-tree»)

На дошці велика картинка з зображенням яблуні, на ній прикріплені 15 яблук (на кожному з них відповідний транскрипційний знак). Учитель викликає до дошки учня і просить показати на відповідний транскрипційний знак. Якщо учень показує правильно, то віддає яблуко вчителеві.

 

3)   « Хто краще знає знаки транскрипції?» (« Who knows the symbols for the sounds?»)

Учитель заздалегідь готує картки із зображенням знаків транскрипції, які вивчаються. Він вимовляє англійський звук, а учні показують відповідний йому знак транскрипції. За кожну правильну відповідь учень одержує бал. Виграє той, хто набере більшу кількість балів.

     Також при  вивченні букв англійської абетки, використовую різноманітні ігри для закріплення вивчених букв. Ось деякі з них:

1)    «Знайди пару» («Find the pair»)

 

     Учитель об’єднує учнів у класі в групи по 4-5 осіб. Кожна група отримує по два конверти. В одному конверті – картки, на яких зображені друковані літери, а в іншому – прописні. Учні повинні до друкованих дібрати відповідні прописні літери. Перемагає команда, яка швидше впоралася з завданням і виконала його правильно. Можна проводити схоже змагання, добираючи до великих літер відповідні малі літери.

2)    «Скульптурні літери» (« Sculpture letters»)

     Учитель поділяє клас на команди, у кожній команді має бути лише по 3 гравці. Мета гри – показати літеру, яку називає вчитель, за допомогою рухів свого тіла. Виграє та команда, яка швидко і правильно покаже відповідну літеру.

3)    «Чую – не чую?» («Do you hear me or not?»)

 

     Учитель поділяє клас на дві команди. Метою гри є формування навичок фонетичного слуху та закріплення вивчених літер. Учитель вимовляє слова, у яких є буква «N». Учень піднімає руку, якщо почує цю букву у слові. Перемагає та команда, у якої буде найменша кількість помилок. Наприклад: name, engineer, cosmonaut, driver, friend, Great Britain, teacher, doctor, grandmother, fine, pilot, America, grandfather, no, doll.

    Ігри можна використовувати на всіх етапах навчання англійської мови у школі, однак зміст мовного матеріалу та характер завдань мають бути підібрані відповідно до віку школярів і рівня підготовки певного класу. На початковому етапі навчання особливої уваги заслуговують ігри на просте сприйняття і відтворення матеріалу. Ретельно продумана і добре проведена гра полегшує вивчення і закріплення мовного матеріалу ( фонетики, лексики, граматики) та сприяє формуванню відповідних умінь і навичок.

     Гра є ефективним засобом навчання, що охоплює різні види мовленнєвої діяльності ( читання, аудіювання, говоріння, письма). Вона допомагає в оволодінні іноземною мовою, а крім того, учні відчувають емоційне задоволення як у процесі гри, так і при досягненні результатів.

 

Ігри для розвитку навичок читання

 

1)   «Магічний рукопис » (« A magic manuscript»)

      Учитель пропонує учням прочитати невеликі тексти, у яких відсутні інтервали між словами, знаки пунктуації, великі літери. Спершу учні читають мовчки, а потім – уголос і перекладають українською мовою.

       Приклад на тему «Пори року»:

1.Itusuallyrainsinautumnthetreesareyellowandwhitethedaysareshortandthenightsarelongtherearealotodberriesandfruitsinthegardensallchildrengotoschool.

2.Theweatherisfrostyinwinteryheskyisgreyitoftensnowschildrenplaysnowballsskisledgeandskateintheyard.

 

2) «Склади текст» («Make a text»)

       Учитель об’єднує учнів у 2 команди. Кожній команді він пропонує конверт із картками. На картках написані слова та словосполучення, з яких потрібно скласти речення. З речень потрібно скласти текст. Перемагає команда,  яка швидше впоралася з завданням і виконала його правильно.

Приклад  завдання:

1. watch / I / TV / in the evening / usually

2. my breakfast / dress / I / have / wash / and

3.play / with my friends / I / after / dinner / usually

4.get up / I / at / o’clock / 7

5.I / then / to school / go

6.have dinner / I / at / 1 / o’clock

7.then / I / homework / do / my

8.7 o’clock / at / I / have supper

9.I / at 9/go to / o’clock / bed

 

Ігри для розвитку навичок аудіювання

 

1)    « Веселі малюнки» («Funny pictures»)

      Гру проводять, коли вивчають частини тіла людини. Двоє учнів із зав’язаними очима на дошці малюють людину. Учитель диктує, що потрібно намалювати. Наприклад: Draw a neck. Draw a hand. Draw eyes.

За кожну правильно намальовану частину тіла учні отримують один бал. Перемагає учень, який отримав більшу кількість балів.

 

2)    «Пісня в смужку» («Make a song»)

Клас об’єднують у 2-3команди. Кожна команда отримує набір смужок паперу, на яких написано по рядку пісні. Учні двічі прослуховують пісню. З набору смужок вони повинні відтворити (скласти) пісню і проспівати її. Виграє команда, яка швидше воралася з завданням.

 

Ігри для розвитку навичок усного мовлення

 

1)   «Мішечок» («A bag»)

Учням по черзі зав’язують очі. Просовуючи руку в мішечок, вони беруть один предмет і , не витягаючи руки, повинні описати його і відгадати, що це. Можна використовувати іграшки, фрукти і т.д.

 

2)   «Книги і автори» («Books and authors»)

Напередодні гри учитель готує картки, де написані імена письменників та їх творів. Клас поділяється на 2 команди. 1 команда має картки, де написані імена письменників, а 2 команда картки з назвами творів. Далі капітан 1 команди  піднімає картку, а  капітан 2 команди піднімає відповідну. Наприклад, Daniel Defoe – «Robinson Crusoe».

 

                           Ігри для розвитку навичок письма

 

1)   «Чи знаєш ти правопис?» («Do you know the spelling?»)

На дошці написано 20 – 25 слів. Деякі з них містять помилки. Учні повинні помітити помилки та у свої зошити записати слова правильно. Перемагає той, хто першим помітить усі слова з помилками та правильно запише їх у зошит.

 

 

2)   «Гребінець» («The comb»)

Клас ділиться на 2-3 команди. На дошці написане якесь довге слово. Кожна команда пише слова, які починаються з літер головного слова. Слова не повинні повторюватися. За кожне правильне слово – 1 бал.

Наприклад:  m  o   t    h   e   r

                      o   n   e   a   y   a

                      r         a   i   e    b

                      n        c   r   s    b

                      i         h             i

                      n        e             t

                      g        r

 3)   «Магічні сходи» («Magic stairs»)

Учасники 2 команд утворюють «сходи» з слів. За кожну букву команда отримує 1 бал.

Наприклад: B e a r

                              i

                              v

                              e

                              r a b b i t

                                           i

                                           g

                                           e

                                           r e d

                                                o

                                                g …

 

 

У молодшому шкільному віці діти допитливі,їм цікаво все нове, і нова отримана інформація залишається в голові на довгі роки. Коли дитині цікаво, вона легко концентрує увагу й виконує дані їй завдання, особливо, якщо вони несуть ігровий характер.

Ігри допомагають дітям стати творчими особистостями, вчать творчо ставитися до будь-якої справи. Творчо ставитися до справи – значить виконувати її якісно, на більш високому рівні. Творчість – це постійне вдосконалювання й прогрес у будь-якій діяльності. Ігри приносять дітям і дорослим радість творчості. А без радості наше життя перетворюється в нудьгу й рутину. Творча людина завжди чимось захоплена. Від творчих можливостей людини залежить її життєвий рівень. Побачити незвичайне у звичайному може і дорослий, і дитина. Творчість закладена в дітях самою природою. Вони люблять складати, видумувати, фантазувати, зображувати, перевтілюватися. Дитяча творчість швидко в’яне, якщо до неї не проявляється інтерес з боку навколишніх. Спільні творчі ігри зближають і дорослих, і дітей. У цьому – один з найголовніших принципів ефективного виховання.

Гра, поряд з працею і навчанням,є одним із основних видів діяльності людини, дивним феноменом нашого існування. Гра, як феномен культури, навчає, виховує, розвиває, соціалізує, розважає, дає відпочинок, вносячи в зміст дозвілля нескінченні сюжети та теми. Російський письменник Ю.Нагибін так оцінює значення гри в дитинстві: «У грі виявляється характер дитини, її погляди на життя, її ідеали. Самі того не усвідомлюючи, діти в процесі гри,  наближаються до рішення складних життєвих проблем».

        На мою думку, проведення уроків з використанням ігрового матеріалу активізує школярів, сприяє досягненню високої результативності на уроках та пробуджує інтерес до вивчення англійської мови. Тому я завжди намагатимусь поповнити мою «педагогічну скарбничку» і робити так, щоб діти з задоволенням та охотою приходили на урок англійської мови.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Використання засобів мультимедіа
  • Впровадження проектної технології
  • Проведення нестандартних уроків: урок-гра, урок-презентація,урок-змагання

 

  1. Удосконалювати педагогічну техніку володіння інноваційними технологіями.
  2. Працювати з нормативно-правовою документацією з предмету.
  3. Працювати з науково-методичною літературою.
  4. Розробляти матеріали для публікацій.
  5. Проходити курси підвищення кваліфікаціїї.
 
1 , 2